Papucii mei

27 04 2009

Intr-o zi m-am sculat de dimineata si mi-am dat seama ca sunt multe lucruri in viata mea de care nu sunt multumit sau care imi intristeaza sufletul.

Si atunci ma-am intrebat: de ce trebuie sa ma invidieze cineva si sa vrea sa stea in papucii mei ? Nu stiu de unde vin, nu stiu ce ma asteapta in viata si nici nu cunosc cat de nemultumit sunt de mine din cand in cand. Oamenii nu stiu problemele pe care le-am avut sau pretul pe care il platesc sa fiu acolo unde sunt. Tot ce isi doresc este sa fie ca mine.

De ce mi-as dori sa fiu in papucii altcuiva daca nu cunosc ca au marimea potrivita ? Cand porti papucii pentru o vreme, ei iau forma piciorului si se aseaza cu felul in care mergi. Daca trebuie sa porti papucii altcuiva, nu te vei simti confortabil.

Asa ca eu am renuntat sa-mi mai doresc sa fiu in papucii altcuiva, pentru ca nu mi se potrivesc. Mai degraba ii multumesc lui Dumnezeu pentru papucii mei, pentru ca ei mi se potrivesc de minune.

Am ajuns la concluzia ca sunt unicat. Dumnezeu nu face afaceri cu clone. El face numai originale. Eu m-am hotarat sa-L ajut.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

