Am învăţat

3 01 2010

Am invatat ca nu poti face pe cineva să te iubesca. Tot ce poti face este să fii iubit. Restul nu mai depinde de tine. Am învăţat că, indiferent cât de mult îmi pasă, unii oameni pur si simplu nu le pasa de mine. Am învăţat că ai nevoie de ani pentru a construi încrederea şi doar cateva secunde ca să o distrugi. Am învăţat că nu ce posezi, dar cum petreci viaţa contează. Am învăţat că te poti baza pe farmec pentru 15 minute, după aceea, ar fii bine sa spui ceva.

Am învăţat că nu trebuie să te compari cu cei mai buni, ci cu cele mai bune lucruri pe care le-ai facut tu. Am învăţat că nu ceea ce se întâmplă cu oamenii, ci cum reactioneaza la ce li se intampla conteaza. Am învăţat că, indiferent cât de subţire tai o felie de paine aceasta are întotdeauna două părţi. Am învăţat că trebuie să adresezi celor dragi cuvinte calde. Acel moment poate fi ultima dată când îi vei vedea. Am învăţat că poţi continua să mergi inca mult timp după ce crezi că nu se mai poate. Am învăţat că eroi sunt cei care fac ceea ce trebuie făcut atunci când trebuie făcut, indiferent de consecinţe. Am învăţat că există persoane, care te iubesc foarte mult, dar pur şi simplu nu ştiu cum să-ti arate asta. Am învăţat că, uneori, atunci când sunt supărat am dreptul de a fi nervos, dar asta nu-mi da dreptul de a fi crud. Am învăţat că prietenia adevărată continuă să existe, chiar si peste mari si ţari. Am învăţat că, indiferent cât de bun îţi este un prieten, va veni vremea cand te va rani şi trebuie să îl ierţi pentru asta. Am învăţat că nu este întotdeauna suficient pentru a fi iertat de alţii, uneori trebuie să înveţi să te ierti pe tine însuţi. Am învăţat că, indiferent cât de rău ai fost ranit sufleteste, lumea nu se opreşte pentru durerea ta. Am învăţat că doar pentru că doi oameni se cearta, aceasta nu înseamnă că nu se iubesc reciproc şi doar pentru că nu se cearta, aceasta inseamna ca sunt prieteni. Am învăţat că, uneori, trebuie pusi indivizii înaintea acţiunilor lor. Am învăţat că doi oameni se pot uita la exact acelaşi lucru şi fiecare va vedea ceva total diferit. Am învăţat că indiferent de consecinţe, cei care sunt sinceri cu ei înşişi ajung mai departe în viaţă. Am învăţat că viaţa poate fi schimbata într-o chestiune de ore si atunci când un prieten are nevoie de tine vei găsi puterea de a-l ajuta. Am învăţat că scrisul, precum şi vorba doare. Am învăţat că oamenii la care tu ţii mai mult îţi sunt luaţi de langa tine prea curând. Am învăţat că este greu să tragi linia între a fi draguţ si a nu jigni sentimentele oamenilor şi a te ridica pentru ceea ce crezi. Am învăţat să iubesc şi să fiu iubit. Am învăţat…..

Omer Washington


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

