Fiecare zi este un cadou

6 01 2010

O doamna mandra si bine, la 92 de ani, cu parul coafat modern si machiaj perfect, astepta sa-si primeasca noua sa camera intr-un camin de batrani. Soţul ei de 70 de ani a murit recent si era nevoita sa mearga la camin.

După mai multe ore de aşteptare răbdatoare în holul caminului, o îngrijitoarea a venit si a spus ca poate merge in camera ei. Pe drum, ingrijitoarea a inceput sa-i povesteasca despre camera ei. „Imi place”, a declarat cu entuziasm batrana, ca si cum ar fi avut opt ani si primea drept cadou un catelus nou. „Doamna Jones, dar nici nu aţi văzut camera …. doar aşteptaţi.” „Asta nu are nimic a face cu asta,” a răspuns ea. „Fericirea este ceva care nu depinde de modul în care mobilierul este aranjat, ci cum arata camera in mintea mea. Deja am decis să imi placa. Este o decizie pe care o iau in fiecare dimineata când mă trezesc. Am de ales: pot petrece ziua in pat gandindu-ma la dificultatile acelor părţi ale corpului meu care funcţionează cu greu sau sa ma dau jos din pat şi fiu  recunoscătoare pentru cele care isi fac inca treaba. Fiecare zi este un cadou şi atâta timp cât ochii mei se vor deschide imi voi amintii despre momentele fericite pe care le-am pus deoparte in toata viaţa mea. ” Ea a continuat să explice, „vârsta este ca un cont bancar, poti retrage din ceea ce ai depus. Deci, am un sfat pentru tine: ar fi bine să depui o mulţime de momente fericite în contul bancar al amintirilor tale. Vă mulţumesc pentru partea dumneavoastră in completarea contului bancii mele plin de memorii, in care depun inca.” Si cu un zâmbet, ea a spus: „Amintiţi-vă cele cinci reguli simple pentru a fi fericit: 1. elibereaza inima ta de ura; 2. elibereaza mintea ta de griji; 3. traieste pur si simplu; 4. da mult si 5. asteapta sa primesti putin”


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

