Sunt recunoscator…

26 02 2010

Sotiei care sforaie toata noaptea, pentru ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva .

Fiicei mele adolescente care se plange ca trebuie sa spele vasele, pentru ca inseamna ca este acasa si nu pe strazi.

Drumului in mijloacele de transport in comun pe care il fac zilnic la servici, pentru ca inseamna ca sunt angajat.

Murdariei de curatat dupa o petrecere, pentru ca inseamna ca am fost inconjurat de prieteni.

Hainelor care sunt putin cam strimte, pentru ca inseamna ca am destul de mancare.

Umbrei mele care ma insoteste la munca, pentru ca inseamna ca sunt afara la lumina soarelui.

Podelei care trebuie stearsa si ferestrelor care trebuiesc spalate, pentru ca inseamna ca am o locuinta.

Locului de parcare pe care il gasesc tocmai la capatul strazii, pentru ca inseamna ca pot sa merg si ca am fost binecuvantat cu un mijloc de transport.

Zgomotului tramvaiului in noapte, pentru ca inseamna ca pot auzi.

Gramezii de rufe de spalat si calcat, pentru ca inseamna ca am haine de imbracat.

Soneriei care ma trezeste in zorii zilei, pentru ca inseamna ca sunt viu.

Si in sfarsit, … internetului, deoarece inseamna ca am prieteni care citesc gandurile mele.

(sursa necunoscuta)


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

