Tatal meu

26 02 2010

Ce spuneam despre tatal meu, cand aveam:

4 ani : „Tatal meu poate face orice.”

5 ani: „Taticul meu stie totul.”

6 ani: „Tatal meu este mai destept decat tatal tau.”

8 ani: „Tatal meu nu cunoste chiar totul.”

10 ani: „In trecut, cand tatal meu era ca mine, lucrurile stateau cu siguranta altfel.

12 ani: „Ei bine, evident, tata nu stie nimic despre asta. El este prea batran sa-si aduca aminte de copilarie.”

14 ani : „Nu-i acorda atentie tatalui meu. Este atat de demodat.”

21 ani: „El ? Doamne, este ramolit definitiv.”

25 ani: „Tata ar trebui sa stie dspre asta, pentru ca a avut de-a face cu asta atata timp.”

30 ani: „Poate ar trebui sa-l intreb pe tata ce crede despre asta. In fond are atata experienta.”

35 ani: „Nu ma misc de aici pana nu vorbesc cu tata.”

40 ani: „Ma intreb cu ar fi procedat tata. El era atat de intelept. ”

50 ani: „As da orice ca tata sa fi fost aici si sa fi putut vorbi cu el. Pacat ca  nu am apreciat intelepciunea lui. As fi putut invata destule de la el. ”


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

