Dacă l-aţi întâlni pe Eminescu, ce l-aţi întreba sau ce i-aţi spune?

3 03 2010

„Am avut odată un vis tulburător.
Se făcea că mergeam printr-o catacombă.
Şi treceam prin toată istoria poporului român.
M-am întâlnit cu daci care se duceau să lupte, cu oameni care plecau la
Rovine, la Mărăşeşti…
Şi la un moment dat era un om căruia îi vedeam spatele.
Şi o voce mi-a zis: este Eminescu!
Ştiu că m-am apropiat încet, dar plângând în hohote, şi am zis:
‘Domnul Eminescu, cine suntem?’.
Şi m-am trezit.
Cutremurător.
Ce puteam să-i zic eu lui Eminescu?
Se spune că, atunci când se întâlnea cu Veronica Micle, stăteau şi se uitau unul la altul şi plângeau.
Ce dragoste a fost între ei!
Sigur, zbuciumată.”

Dan Puric


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

