Renasterea

27 03 2010

Am pierdut o jucărie din copilărie… dar am păstrat amintirea persoanei care mi-a dat acel cadou cu dragoste necondiţionată.

Am pierdut privilegiile şi fanteziile copilăriei… dar am câştigat oportunitatea de a creşte şi de a trăi liber.

Am pierdut multe persoane pe care le-am iubit şi încă le iubesc… dar am câştigat afecţiunea şi aptitudinea de a lua exemplu din viaţa lor.

Am pierdut momente din viaţă pentru că am plâns în loc să zâmbesc … dar am descoperit că dacă semeni dragoste culegi dragoste.

Am pierdut în viaţă multe lucruri de mai multe ori.

Dar, prin aceste “pierderi”, astăzi am înţeles valoare “câştigului” … pentru că totdeauna este posibil să te baţi pentru ceea ce iubeşti şi pentru că totdeauna este timp să o iei de la început.

Momentele vieţii în care v-aţi simţit obosiţi nu sunt importante. Ceea ce contează este că totdeauna se poate şi trebuie să o iei de la început.

Renaşterea oferă o nouă oportunitate: aceea de a vă reînnoi speranţa în viaţă şi, cel mai important, de a crede în voi înşivă.

Aţi suferit mult din când în când ? … aţi făcut-o ca să învăţaţi.

Aţi plâns mult ? … aţi făcut-o ca să vă spălaţi sufletul.

Aveţi multe resentimente ? … este o lecţie despre iertare.

Uneori vă simţiţi singuri ? … este aşa pentru că v-aţi încuiat uşa.

Sunt momente când vă gândiţi că totul este pierdut ? … Este începutul unei schimbari.

Vă simţiţi izolaţi ? Priviţi în jurul vostru şi veţi vedea oameni care aşteptă să le zâmbiţi pentru a se apropia de voi.

Astăzi este o zi excelentă pentru a începe un nou proiect de viaţă. Unde vreţi să mergeţi ? Priviţi mai sus, visaţi mai sus. Doriţi ceva pozitiv; Viaţa ne aduce ceea ce gandim. Fie „Saptamana patimilor” una a curăţeniei mentale. Daţi deoparte tot ceea ce vă leagă de trecut, tot ceea ce vă face rău. Aruncaţi totul la gunoi, curăţaţi-vă inima, pregătiţi-o pentru o nouă viaţă.

Nu îndrăznim pentru că lucrurile sunt dificile, ci pentru că nu îndrăznim lucrurile sunt dificile” – Seneca


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

